April, april!

…självklart så var spritnyheten bara ett aprilskämt! Flaskan på bilden är en lätt photoshoppad flaska Dram, som mycket riktigt kommer från Brimi Kjøken och destilleras och tappas av Arcus AS, men det har ingenting med mig att göra, det finns ingen spritsort som heter Skogsrå och det blir ingen reklamfilmsinspelning heller. April, april!

Så var är då Skogsrå på riktigt? Det kan jag ju förstås inte säga den första april, men man kan ju spôra ihop en kana själv om man är rätt skurad!

One response to “April, april!

  • Lena Synnerholm

    Jag var fakist osäker på, om det var ett aprilskämt eller inte. Men hade jag zomat in bilden, hade jag sett fotomanipulationen. Synd att jag inte gjorde det!

Kommentera

