Ups

Jag tyckte väl att beta 5 var lite kort. Under GothCon upptäckte jag att ett helt kapitel, det med rollpersonsmallar, hade fallit bort. Så här kommer en rättad beta 5.

Sorry för det inträffade.

3 responses to “Ups

  • Anders Carlson

    Krister, det finns lite saker på foxtail.nu som verkar ha pajat. Bland annat möjligheterna att ladda ned filer (tänker här särskilt på resurserna till Västmark som jag har försökt ladda ned i flera dagar) och delsidan för att kontakta dig. Det är därför jag lämnar en kommentar här.

    • von Sudden

      Det beror på en serverflytt som i sin tur orsakades av en serverkrasch. Jag har inte haft tid att ta itu med att fixa vissa saker än efter flytten, som till exempel nerladdningarna.

      • von Sudden

        Vad du kan göra så länge är att ta bort ”home” och ”mambo/” från URLen, så att det står exempelvis ”http://foxtail.nu/downloads/vm214lte_rtf.zip” istället för ”http://home.foxtail.nu/mambo/downloads/vm214lte_rtf.zip”

Kommentera

