Styr trimsaxen 1

Som bekant så håller jag på att slutredigera Blå Himmels textmanus just nu, och nu har saxen kommit till kapitlet om flygmaskiner. Weldländska modellbeteckningar har redan kuttats för framtiden, liksom avsnittet hur flygmaskiner fungerar. Dessa kommer tillbaka i framtida moduler, förmodligen någon ”flygmaskinsigenkänningshandledning” (dvs bok med fler flygplan).

Sist i kapitlet finns ett avsnitt om hur man skapar flygmaskiner, och jag är lite kluven om vad jag ska göra med den. Så jag överlåter den frågan till er:

One response to “Styr trimsaxen 1

  • schedim

    Behåll! Jag älskar sådana regler… Att pilla fram egna specialmodeller är något att svamla om på forum och så…

Kommentera

