”Inget mer multikulti…”

Jag väcktes bryskt av en påringning från polisen för en liten stund sedan. Någon jävel har brutit sig in i varulagret, lastat ut vartenda exemplar av Skymningshem: Andra Imperiet och Lemuria, dragit iväg till en grusplan och satt eld på hela klabbet.

På plats fanns en hälsning från förövarna.

”Inget mer multikulti! Ingen mer manga skit! Detta kommer att hända igen om du inte slutar med dina äckliga osvenska rollspel! Gör ett ren rasigt svenskt rollspel om du inte vill råka illa ut!”

Notisen var undertecknad ”De övergivnas armé”.

Pissråttor.

Och april april!

5 responses to “”Inget mer multikulti…”

  • Joel

    Fy fan, vad vidrigt! Hur lågt kan man sjunka egentligen! Bara för att man har olika åsikter är det inte okej att utsätta andra för särskrivning! Jag utgår från att händelsen är är språkpolisanmäld.

  • Jonas Schiött

    Signaturen visar på en tydlig misstänkt: polisen borde göra husrannsakan hos Didi.

  • Michael Staghorn

    Jag anar Skogsrån i barskåpet…
    Hoppas att du kommer till Goth- och/eller LinCon i år.

  • Michael Staghorn

    Jag tyckte det också. 😉
    Så bra; då kommer jag förbi och fangirlar mig lite.

Kommentera

