En Kristiflygare senare

Det var riktigt skönt att vara ledig över Kristiflygare. Jag har faktiskt inte gjort ett jota, utom att återhämta mig efter en stressig vår.

Okej, det är inte helt sant, för jag har suttit och småredigerat Järn en del. Jag har kikat på formuleringar nu när texten är nästan satt, pillat med typografin och formen, trimmat lite här och där, satt in något förtydligande, sånt där. Jag väntar fortfarande på illustrationer och omslagsbild – de är beställda – och funderar över alternativ för tryck och distribution.

Jag vet att ni är himla sugna på att se något konkret, så varsågoda:

järnform

Åjustdet. Rollformulär och stridskort är uppdaterade.

De finns förstås på sidan om Järn också.

Kommentera

